Dilek ve Şikayet Yönetim Süreci
Dilek ve Şikayet Yönetim Süreci kapsamında, vatandaşlarımızın bize bir çok kanaldan ilettikleri dilek ve şikayetlerine kaliteli ve hızlı bir çözüm sunulması amaçlanmaktadır.
Vatandaşlarımızın dilek ve şikayetlerini iletebilmeleri için bir çok farklı kanal mevcuttur. info@sariyahsi.bel.tr mail adresi, www.sariyahsi.bel.tr internet sitesi ve 0382 311 20 02 no'lu telefon aracılığıyla görüşlerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.
Başvurular farklı kanallardan gelerek tek bir sistem üzerinde toplanır ve ilgili birim tarafından sonuçlandırılarak başvuru sahibine cevap verilir. Başvuruların iletilebilmesi için ilgili kanallarda gerekli altyapı kurulmuş ve sürekli geliştirilmektedir.
Başvurular en kısa zamanda konusunda deneyimli ekipler tarafından incelenerek çözülür ve vatandaşlarımıza geri dönüş yapılır. Şikayetlerin hızlı, doğru ve vatandaş odaklı yaklaşımla çözülmesi için, ilgili ekipler sürekli gelişim ve eğitim programlarına katılır. Amacımız başvuru sahibinin beklentilerini hızlı bir şekilde güven vererek karşılamaktır. Bunun için her şikayet özenli ve dikkatli bir şekilde ilgili birimler tarafından incelenir ve bu inceleme sonucunda çözüm sunulur.
- info@sariyahsi.bel.tr
- https://www.sariyahsi.bel.tr/
- 0382 311 20 02